Reklamacja towaru
Instrukcja postępowania w przypadku reklamacji zakupionego u nas towaru.
W ramach podnoszenia jakości naszych usług umożliwiamy naszym klientom wygodne przesyłanie reklamacji za pośrednictwem Packeta. Proces reklamacji towaru nie ulega zmianie, ale dajemy Ci możliwość prostego i szybkiego dostarczenia nam przesyłki. Oczywiście możesz również dostarczyć nam reklamowany towar za pośrednictwem innych przewoźników na nasz adres podany w kontaktach.
Jak to wszystko działa, gdy zdecydujesz się złożyć wniosek za pośrednictwem Packeta?
- Standardowo zapakuj reklamowany towar wraz z kompletnym wyposażeniem, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie.
- Nie zapomnij spakować wszystkich niezbędnych dokumentów: Wypełnionego protokołu reklamacyjnego (znajdziesz go tutaj), Dowód zakupu (faktura).
WSKAZÓWKA: Możesz także nagrać film lub zrobić zdjęcia błędu i wysłać je na adres info@anagu.pl. Materiał ten możemy wysłać do producenta. Przyspieszy to naprawę lub wymianę produktu. Zwłaszcza jeśli są to błędy pojawiające się raz na jakiś czas. - Ważne jest, aby na opakowaniu wpisać następujący adres:
Packeta.pl
ID: 90129710 - ANAGU.pl
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała - Wyślij paczkę na powyższy adres dowolnym przewoźnikiem.
Nie wysyłaj gotówki przy odbiorze. Zwroty pieniędzy nie będą akceptowane. - Postaramy się dostarczyć Ci rozpatrzoną reklamację najszybciej jak to możliwe. W skomplikowanych przypadkach proces ten może potrwać do 30 dni.