Kategorie
 
 
 
 
 
 
Reklamacja towaru

Instrukcja postępowania w przypadku reklamacji zakupionego u nas towaru.


W ramach podnoszenia jakości naszych usług umożliwiamy naszym klientom wygodne przesyłanie reklamacji za pośrednictwem Packeta. Proces reklamacji towaru nie ulega zmianie, ale dajemy Ci możliwość prostego i szybkiego dostarczenia nam przesyłki. Oczywiście możesz również dostarczyć nam reklamowany towar za pośrednictwem innych przewoźników na nasz adres podany w kontaktach.


Jak to wszystko działa, gdy zdecydujesz się złożyć wniosek za pośrednictwem Packeta?


  1. Standardowo zapakuj reklamowany towar wraz z kompletnym wyposażeniem, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie.
  2. Nie zapomnij spakować wszystkich niezbędnych dokumentów: Wypełnionego protokołu reklamacyjnego (znajdziesz go tutaj), Dowód zakupu (faktura).
     
    WSKAZÓWKA: Możesz także nagrać film lub zrobić zdjęcia błędu i wysłać je na adres info@anagu.pl. Materiał ten możemy wysłać do producenta. Przyspieszy to naprawę lub wymianę produktu. Zwłaszcza jeśli są to błędy pojawiające się raz na jakiś czas. 
  3. Ważne jest, aby na opakowaniu wpisać następujący adres:
    Packeta.pl
    ID: 90129710 - ANAGU.pl

    Panattoni Park Bielsko-Biała
    ul. Księdza Józefa Londzina 106
    43-382 Bielsko-Biała
  4. Wyślij paczkę na powyższy adres dowolnym przewoźnikiem.
    Nie wysyłaj gotówki przy odbiorze. Zwroty pieniędzy nie będą akceptowane.
  5. Postaramy się dostarczyć Ci rozpatrzoną reklamację najszybciej jak to możliwe. W skomplikowanych przypadkach proces ten może potrwać do 30 dni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja